راهنمای بازسازی و نوسازی دکوراسیون حمام| ایده طراحی حمام کوچک
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

راهنمای بازسازی و نوسازی دکوراسیون حمام

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

راهنمای بازسازی و نوسازی دکوراسیون حمام، برنامه روزانه شما چیست؟ طرح به آن بستگی دارد.

چقدر می توانید هزینه کنید؟ بهتر است همین الان بودجه داشته باشید تا اینکه بعداً ناامید شوید.
چقدر حافظه نیاز دارید؟ اکنون اضافه کردن آسان است، بعداً اضافه کردن آن سخت تر است.
چند نفر از اتاق استفاده خواهند کرد؟ شما باید تصمیم بگیرید: سینک و آینه دوتایی یا یکی.
چه چیزی را در فضای فعلی خود دوست ندارید؟ به طوری که البته در جدید تکرار نمی شود.

یک وان مستقل اگر فضایی برای یک وان دارید. برای ارزش فروش مجدد در محله‌ای مناسب برای کودکان عالی است. اما اگر فضای شما به اندازه کافی برای دوش و حمام بزرگ نیست (و بچه های کوچکی برای حمام ندارید)، ترکیب دوش/وان بهترین است. در دوران مک‌مانسیون، وان‌های جکوزی به سبک جکوزی رایج بودند، اما آونگ به سمت دوش‌ها برگشته است، به خصوص در حمام‌های اصلی. دیکلریکو می‌گوید در سطح بالا، ممکن است یک وان خیساندن خوبی نیز در آن وجود داشته باشد، اما دوش حمام در اولویت است.

بنابراین فعلاً بیایید روی دوش گرفتن تمرکز کنیم. اگرچه ممکن است جزییات کوچکی به نظر برسد، اما انتخاب محفظه مناسب برای ترکیب دوش یا دوش/حمام تفاوت بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد.

کاغذ دیواری: بله، می توانید از کاغذ دیواری در حمام استفاده کنید! نکته کلیدی این است که مطمئن شوید خارج از محدوده پاشش قرار گرفته است و تهویه مناسب برای جلوگیری از تجمع رطوبت نصب کنید. این یک راه عالی برای به دست آوردن جلوه زیادی بدون متعهد شدن به یک الگو در کل اتاق است.

کاشی‌ها: کاشی‌های مترو یک کالای کلاسیک هستند، یا می‌توانید چیزی کمی سفارشی‌تر و دست سازتر مانند زلیج انتخاب کنید. و کاشی های کوچک مانند پنی و هگز را دست کم بگیرید: بیش از یک قرن پس از ایجاد آنها، این دورهای کوچک هنوز به دلیل مقرون به صرفه بودن مورد تجلیل هستند. آنها را با حداقل 5 دلار در هر فوت مربع تهیه کنید و از آنها در همه جا استفاده کنید. با توجه به قیمت مناسب و دوام آنها در محیط های مرطوب، می توانند جایگزین مناسبی برای مواد گران قیمت حمام مانند سنگ طبیعی باشند (و به همان اندازه شیک هستند).

سنگ طبیعی: به راحتی پیچیده ترین و رسمی ترین سنگ طبیعی است که مورد علاقه سطح حمام است. با درزگیر مناسب، هر سنگ طبیعی در محیط مرطوب به خوبی عمل می کند، بنابراین بیشتر به قیمت و زیبایی شناسی بستگی دارد.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: